Керівні посади: плюси, мінуси та нюанси

25 Травня 2022, 17:55
Керівні посади: плюси, мінуси та нюанси 1557
Керівні посади: плюси, мінуси та нюанси

Обіймати керівну посаду – це престижно, тому більшість кар’єристів намагаються покращувати свої професійні якості аби дорости до цієї сходинки. Проте, як і будь-яка друга посада, керівна має не тільки плюси, а ще й мінуси. Роздивимося детальніше, що чекає на претендентів на цю вакансію.

Кому підійде посада

Перш за все гарні керівники виходять з людей-природженних лідерів. Зазвичай для них характерні наступні риси: рішучість, відповідальність, ініціативність та бажання досягати вершин. Проте далеко не всі мають такий набір скілів.

Декотрі люди бажають обійняти цю посаду через те, що на своїй роботі зайшли в тупик в плані професійного розвитку, але не бажають з цим миритися. Тобто, вони претендують на вакансії начальника через амбіції, навіть не усвідомлюючи, з якими труднощами можуть стикатися в процесі роботи. Тому аби не було неприємних несподіванок, варто зважити свої риси характеру, чи підійде посада. Також рекомендуємо детально ознайомитися з плюсами та мінусами посади. Почнемо з позитивних аспектів.

Плюси роботи начальником

Як ми згадували вище, перш за все, це – престижність. Поняття об’єднує в собі кілька других факторів – корисні знайомства, повагу оточення та більш високу зарплатню. Все це добре сприяє на можливості подальшого розвитку та позитивний психологічний настрій.

 Також до плюсів можна віднести і наявність помічників. Їм можна делегувати деякі задачі, знизивши на себе навантаження.

Людям керівних посад відкриваються й більші можливості для професійного розвитку. Для багатьох це стимул рухатися далі, достигати нових вершин. До того ж, начальник має деяку владу. Він може міняти чи встановлювати нові правила, внутрішні закони, якщо на його думку вони підвищать ефективність роботи підлеглих та компанії в цілому.

Перечисливши позитивні сторони професії, варто звернути увагу й на негативні. Їх, до речі, більше.

Мінуси посади керівника

Основний – це величезна відповідальність. Притому, не тільки за свою роботу, а й за ефективність всіх підлеглих і функціонування компанії в цілому. Навіть якщо будуть просадки в бізнесі через вплив зовнішніх факторів (економічних, чи кризи), то перш за все «на горіхи» попаде начальнику, Бо за змовчуванням, це саме він не зміг передбачити таких змін та підібрати стратегію, аби зменшити їх негативний вплив.

Також до мінусів варто віднести й наступні фактори:

  • дефіцит часу. У начальників виростає об’єм справ та обов’язків, через що доводиться приносити в жертву особисті плани, аби встигнути все виконати;
  • відсутність умов розвитку практичних навичок;
  • самотність на роботі;
  • робота в режимі багатозадачності;
  • рокові наслідки при допущенні помилки;
  • відсутність заміни.

До того ж, керівник відчуває величезний тиск, як зі сторони генерального директора чи власника компанії, так и підлеглих. Через це йому треба вміти балансувати в подібних ситуаціях, аби мати гідну репутацію в професійних колах.

 

Коментар
28/05/2024 Вівторок
28.05.2024
27.05.2024