Встигнути за три хвилини: журналісти відомого телеканалу розкритикували роботу вокзалу в Сваляві

17 Жовтня 2021, 11:40
Встигнути за три хвилини: журналісти відомого телеканалу розкритикували роботу вокзалу в Сваляві 541
Встигнути за три хвилини: журналісти відомого телеканалу розкритикували роботу вокзалу в Сваляві

Подорожуй Україною, кажуть нам звідусіль, і журналісти ТСН.Тиждень вирішили показати, як доїхати з маленькою дитиною і з великою валізою, в один з найбільших туристичних центрів України. Під приціл камер медійників потрапив залізничний вокзал у Сваляві:

З усіма перевагами української залізниці доведеться зустрітись ще навіть не сівши у потяг – на вокзалах, де часто немає для зручності пасажирів, майже нічого. А далі, якщо пощастить, потрапити у більш-менш відремонтований вагон, пригоди все рівно продовжаться.

Свалява — маленьке містечко у Закарпатської області великого туристичного значення. Відоме  унікальними джерелами мінеральних вод. Тут десять найбільших санаторіїв, в які щодня їде купа людей з усієї України. Та потяг тут зупиняється лише на три хвилини. 180 секунд на те аби одні пасажири вийшли, а інші зайшли… з валізами, дітьми і без перона.

 

«В Сваляві багато людей сходять, ті які їдуть саме у санаторій, але це більш повільні люди, бо вони не зовсім здорові. Вони їдуть на лікування. Тому 3 хвилини для такої кількості, тут багато людей виходять, тому звичайно це дуже мало», – кажуть пасажири.

Це лише одна з причина того, чому подорожувати Україною — це справжнє випробування, такий собі антисервіс.

Ми запитали у профільних відомств, чому галузь, без якої не може бути розвиненої держави, в такому нікчемному стані. Тут вважають, що найголовніша проблема у керівницві УЗ та неправильному використанні коштів.

«Неправильно керували тими коштами, вони менше направляли на рухомий склад, а більше на локальні проєкти, і на свої заробітні плати», - переконує заступник голови  комітету «ВРУ з питань автотнаспорту і інфраструктури Володимир Крейденко.

Заробітна платня керіників УЗ заслуговує на окреме розслідування. Скажу лише, що зарплатня ексголови «Укрзалізниці» становила 625 тисяч гривень на місяць.

«Це зарплата більша ніж у керівника німецьких залізниць», – розповідає заступник міністра фінансів Олександр Кава.

 

Але ні у ВРУ, ні у Міністерві фінансів поки з цим зробити нічого не можуть, бо керівник підпорядковкується на їм, а спеціальному органу під назвою Наглядова Рада. Тому зараз готується законопроєкт, який як запевнив Крейденков, змінить всю систему управління залізницею.

Та чи вплине це на кількість хвилин на зупинці у Сваляві.

«Три хвилини – це добре. Бо поїзд не відправиться зі станції поки провідники не подадуть сигнал машиністу. Тобто вони "викидують" червоний прапорець, машиніст чекає, пасажири сіли, поїзд поїхав», – запевняє начальник станції Свалява.

Попри заперечення чиновників три хвилини стоянки на станції, де такий великий потік людей - мало.

Тому ТСН.Тиждень звернувся до заступника голови комітету ВРУ з траспорту  Володимира Крейденкова з проханням збільшити час зупинки у Сваляві. Той доручив начальнику станції Свалява Олександру Василишину підготувати відповідне подання до керівництва УЗ.

 

Уже цієї п’ятниці відповідне подання було підготовлене, а Володимир Крейденко взяв його під особистий контроль. Не вже так не можна було, ще десять років тому? Хоча навряд, чи про цю проблему керівник залізниці хоч чув. З зарплатою більше пів мільйона на місяць такі люди в потягах не їздять. У них приватні літаки і гелікоптери. 

Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024