На Свалявщині презентували «Дорогу вина та смаку Закарпаття»

11 Серпня 2021, 17:11
Фото з місця події 1158
Фото з місця події

На Свалявщині презентували оригінальний проєкт «Дорога вина та смаку Закарпаття», який став основою однойменного етногастрономічного фестивалю. Захід відбувся 10 серпня у селі Солочин, неподалік Сваляви.

«На сьогодні це громадська спілка, яка об’єднала виробників, заклади розміщення та відпочинку, представників туризму, органів державної влади та місцевого самоврядування, представників сільського господарства, заклади культури та архітектури, експертів у галузі харчових технологій, маркетингу, регіонального розвитку», — менеджерка проєкту Едіта Грабар.

Свій початок спілка бере з 2018 році за результатами впровадження європейського проєкту «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні», за прикладом  моделі італійських північних регіонів П’ємонт та Ламбардії, яка поєднує традиції, фольклор, архітектурне та культурне надбання, їжу, одяг та дух народу.

Суть організації «Дороги вина та смаку Закарпаття» — це система організованих маршрутів, які передбачають єдине маркування і  позначення природних та історико-культурних об’єктів та інших об’єктів туристичного значення, поєднують локації виробництва місцевих, локальних, традиційних харчових продуктів, а також заклади відпочинку, дозвілля, готельної сфери, громадського харчування, об’єкти та пам’ятки культури і архітектури нашого краю.  Для туриста – це просування спеціально прокладеними маршрутами, які апріорі забезпечують якісні послуги і харчування. Відповідно до європейських стандартів відповідальність за якість надання послуг у сфері туризму, за харчову безпеку подорожуючого еногастрономічним маршрутом повинна нести відповідна організація, якою і є  громадська спілка «Дорога вина та смаку Закарпаття».

Кожен з учасників прес-конференції та проєкту, презентував свою продукцію, та наголосив про важливість об'єднання між собою підприємців та виробників з усьої області, за для обміну досвідом та підтримки один одного через різні способи маркетингу на зразок «Крос-маркетингу», який показав високу ефективність, — розповіли підприємці.

Серед присутніх гостей зібрались представники санаторію «Квітка полонини», ТОВ «Сузір’я», термального курорту «Апартель Рікка Хуст», еко-курорту «Апартель Шаян», готельно-ресторанного комплексу «Олеся», готельно-ресторанного комплексу «Huston», готельного комплексу «Перлина Закарпаття», готельно-ресторанного комплексу «Колиба опришків», готельно-ресторанного комплексу «Золота пава», локальні виробники крафтової продукції ОСГ «Бараново», ФГ «Світ м’яса», компанії «Шато Чизай», ФГ «Тізеш»«Закарпатська равликова ферма», ТМ «Перша Закарпатська Палинчарня», кафе-кондитерської «Mirella», та ресторації «Карась», а також Закарпатського народного музею архітектури та побуту. Серед запрошених гостей були також присутні президентка національної спілки «Дороги вина та смаку України» Ольга Мотузенко, а також Голова Закарпатської ОДА Анатолій Полосков, який подякував підприємцям за їх згуртованість та правильний напрямок:

«Створити в наш час крафтове підприємство — не так просто, і потребує багато сил, терпіння та енергії, адже більшість бізнесменів такого рівня намагаються працювати в тіньовій політиці, уникаючи сплачення податків, а від цього залежить як наповниться наш бюджет, який, на жаль, в наш час є не в кращому стані. Але я бачу позитивні зміни і, завдячуючи таким ініціативним людям, які зібралися тут сьогодні, розумієш, що майбутнє у вітчизняного виробника є. Адже інколи наш виробник пропонує по якості продукт набагато кращий та натуральніший по своїй складовій. Нам потрібно це донести насамперед до жителів області, а вже далі до туристів, які приїжджають до нас. Тому що турист приїхав до нас і вже за деякий час поїде. А люди, що проживають в нашій країні, вони тут постійно. Тому важливо співпрацювати в першу чергу між собою, а вже в майбутньому працювати на експорт. У нас є всі шанси», — зазначив Анатолій Полосков.

 

Під час прес-конференції було презентовано однойменний торт проєкту «Дорога вина та смаку Закарпаття» від місцевої кондитерської «Mirella». 

Після завершення гості та учасники проєкту відвідали фестиваль та скуштували крафтові продукти від виробників, які приїхали для презентації з усієї області.

 

 

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024